Witam 8)
Przed uczestnikami zostało postawione kolejne wyzwanie. Przygotowałem dla nich coś naprawdę trudnego - zadanie, któremu sprostało zaledwie kilka osób. Zabrałem ich do dżungli, którą musieli przejść i dostać się do tytułowej "bezpiecznej przystani". Droga jednak nie była łatwa...
W pierwszym odcinku na próbę została wystawiona wiedza uczestników, teraz natomiast wyzwaniem przewodzi zręczność. Zasady możecie poznać na poniższym plakacie.
Teraz już widać, że zadanie nie jest prostą sprawą. Przejść sam tor nie jest trudne, jednak uciekanie przy tym jest już ciężkie. Postarałem się jednak o przyzwoite nagrody, a dodatkowo można było zdobyć immunitet oraz jokera, która anuluje jedną złą odpowiedź na Teście o Agencie (przykład: Ania napisała test i uzyskała wynik 5/12, ale wykorzystała jednego jokera. Dzięki niemu rezultat sprawdzianu wynosi 6/12).
Zanim jeszcze przyjrzycie się z bliska relacji z zadania, chciałbym zaznajomić Was trochę bliżej ze "zwierzakami", które będą gonić uczestników. Silent Scream wcieliła się w rolę lisa, natomiast Nadymka stała się panterą śnieżną (niezbyt te stworzenia pasują do klimatów dżungli, ale nic lepszego nie dało się wykombinować).
Na chwilę obecną zdaje mi się, że wszystko Wam wyjaśniłem. Odtwórzcie więc filmik, śmiało!
Zadanie ukończyły niestety tylko dwie osoby - Stay With Army i Margaryna. Nie dziwię się jednak, ponieważ jak już mówiłem, zadanie nie było wcale proste. Czas pierwszej uczestniczki był lepszy niż 5 minut, ale gorszy niż 2 minuty, z tego powodu na konto drużyny wpływają 2 punkty. Druga dziewczyna natomiast przeszła tor w mniej niż 2 minuty, a to skutkuje zyskaniem 3 punktów. Łącznie zostało zdobytych 5 punktów. Wyłonić nagrodę do puli pozwoli poniższa rozpiska.
• 26-27 = V.I.P. na 10 dni
• 20-25 = V.I.P. na 5 dni
• 15-19 = 5 misi z kanionu
• 8-14 = 3 misie z kanionu
• 5-7 = 1 miś z kanionu
• 3-4 = 1 szabla
• 0-2 = nic
Dodałem więc wyżej podaną nagrodę do puli.
Poprzednio zapomniałem odjąć 4 bukietów i 3 ramek za nie zdemaskowanie Agenta, więc robię to teraz. Również zabieram drobną część puli za drugi odcinek.
Poza nagrodami do puli były do wygrania oczywiście jokery, jednak zostały one ukryte. Aby zdobyć jeden z nich wystarczyło po prostu usiąść na krześle. Udało się to Decentowi (obecnie Dejwowi), który zdobył aż dwa jokery. Marcelina z kolei zdobyła jednego.
Całość podsumuje poniższa tabela.
Na plakacie była jeszcze informacja dotycząca nagrody, która chciałby zdobyć każdy uczestnik. Mowa tutaj o immunitecie. Miała go otrzymać tylko jedna osoba, a mianowicie ta, która najszybciej pomyślnie wykona zadanie. Dokonała tego... Margaryna! Gratulacje! Teraz Kasia może cieszyć się bezpieczeństwem... ale nie na długo, bo za jakiś czas nadejdzie kolejny odcinek!
Kolejny odcinek nie wiązał się tylko z drugim zadaniem. Uczestnicy musieli tym razem podejść także do drugiego Testu o Agencie. W tym wydaniu był on dużo trudniejszy niż w poprzednim. Zresztą rzućcie okiem, a nawet możecie spróbować swoich sił w rozwiązaniu Testu: KLIK!
Tymczasem poznajcie osobę, która niestety musi się dzisiaj pożegnać z grą...
Wszystko jasne... Już wiecie kto musi opuścić zabawę. Takie są zasady, jeden musi odpaść, aby drugi mógł grać dalej.
Jeszcze informacja o jokerach. Mianowicie Dejw oraz Marcelina postanowili wykorzystać po jednym do tego Testu. Jak się orientujecie to Dawidowi został jeszcze jeden, natomiast Marcelina już nie ma żadnych.
Oczywiście, nie mogło zabraknąć też Waszej opinii. W tym celu dobrze się zastanówcie, przeanalizujcie fakty. Dopiero gdy będziecie pewni swoich podejrzeń, oddajcie głos w sondzie znajdującej się tuż pod tym tekstem.
Mam nadzieję, że podjęliście właściwą decyzję. Swoje przemyślenia możecie zapisać też w komentarzu. Pamiętajcie, że możecie tym pomóc naszym uczestnikom. Być może to Wy naprowadzicie ich na trop Agenta!
A tymczasem to wszystko, żegnam się z Wami!
Relashio.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz