Cześć! ^^
Seria do której mam okazję Was zaprosić ma charakter gry planszowej, aczkolwiek nie chciałem robić niczego standardowego, więc wplotłem swoje pomysły w tę zabawę.
Szczerze dość długo myślałem nad dokładnym dopracowaniem tej serii, ale w końcu udało mi się doprowadzić ją do ładu.
Oczywiście na samym początku zapoznam Was z obowiązującymi zasadami.
1. W grze bierze udział 4 uczestników, którzy będą poruszać się po planszy (patrz niżej). Zaczynają oni z pól oznaczonych literką "S".
2. Uczestnik z gry, aby się poruszyć będzie musiał odpowiedzieć na pytanie dotyczące bloga lub Awatarii. Przy odpowiedzi wpisuje również w którą stronę chce się poruszyć: góra (↑), dół (↓), prawo (→), lewo (←). Również uwzględnia o ile pól chce się poruszyć: 1 lub 2, więcej nie można.
3. Plansza na pierwszy rzut oka wydaje się być pozbawiona jakichkolwiek pól specjalnych, aczkolwiek pozory mylą - wszystko jest ukryte! Zadaniem zawodnika będzie zebranie jak największej ilości pochowanych na polach skarbów. Można zdobyć najróżniejsze wspaniałości, rozpoczynając od zwykłych bukietów ślubny, kończąc na V.I.P.-ach (najwyższy na 10 dni). Skarb z jednego pola można zebrać tylko raz, więc po jego zdobyciu już nic więcej na tym polu nie da się uzyskać.
Poza nagrodami na planszy czekają też różnego typu niespodzianki, a mianowicie:
• bomba (dwie na planszy) - następuje eksplozja w wyniku której gracz ginie i traci wszystkie swoje skarby (tzn. odchodzi z gry bez niczego)
• piraci (jedni na planszy) - rabują wszystkie skarby zdobyte przez gracza (tzn. traci wszystkie nagrody, ale wciąż jest w grze)
• helikopter - jest to jedyne odkryte na planszy pole! Gracz, który posiada bilet i stanie w tym miejscu może odlecieć i zabrać ze sobą wszystkie zdobyte przedmioty kończąc tym samym grę. Inni gracze jednak nadal zmagają się z planszą. Z tego pola można korzystać wielokrotnie.
• bilet (cztery na planszy) - dzięki niemu można odlecieć helikopterem. Gracz nie może posiadać więcej niż 1 egzemplarza.
• łódź (jedna na planszy) - przymusowo zabiera gracza z wyspy (tzn. odchodzi z gry), ale wszystkie nagrody zabiera ze sobą
• małpka (dwie na planszy) - jeśli gracz stanie na tym samym polu co inny uczestnik, za pomocą małpy zabiera mu jedną, wybraną przez siebie nagrodę (przymusowo!). To udogodnienie zawodnik zatrzymuje do końca gry.
Z wyżej wymienionych pól, prócz helikoptera, można skorzystać tylko raz!
4. Gra kończy się wtedy kiedy na planszy nie będzie przynajmniej 3 zawodników, tzn. zostaną wyeliminowani przez bombę lub uciekną helikopterem. Podczas gdy w zabawie postanie tylko 1 osoba, tak czy inaczej musi zakończyć grę zachowując jednak wszystkie zdobyte dotychczas przedmioty.
Wszystko co trzeba zostało wyjaśnione, więc możecie bez przeszkód brać się za zapisywanie! Jeszcze wspomnę, że nie wybiorę osób na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy", ale wszystkie osoby, które się zapiszą będą podlegać losowaniu uczestników... Każdy więc ma szanse na udział!
Relashio.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz